Page 32 - Restamax Oyj vuosikertomus 2017
P. 32

32


















































                                RESTAMAXIN KASVUSTRATEGIAN KULMAKIVET


                                KANNATTAVAA KASVUA HAETAAN SUOMEN SUURIMMISTA KAUPUNGEISTA SEKÄ KAUPPA-
                        1       JA HIIHTOKESKUKSISTA.


                                ORGAANISTA KASVUA HAETAAN UUSIEN RAVINTOLOIDEN AVAAMISILLA JA KONSEPTIEN KEHITTÄMISELLÄ.
                        2       Kannattavia konsepteja monistetaan ja vanhoja/kannattamattomia joko uusitaan tai myydään.




                                YRITYSOSTOT OVAT KESKEINEN OSA KASVUSTRATEGIAA.
                        3       Jatkuva kohdekartoitus. Yritysostoilla haetaan uutta liiketoimintaa molemmilla segmenteillä.


                                PARHAIMMASSA TAPAUKSESSA TARJOTAAN KOKO ELÄMYSKETJU KAIKILLE KOHDERYHMILLE.
                        4       Parhaimmillaan yhteen kaupunkiin mahtuu yhtiön kahviloita, ruokaravintoloita,
                                yökerhoja, seurusteluravintoloita ja peliravintoloita.


                                TAVOITTEENA ON LAAJENTAA RAVINTOLATOIMINTAA ULKOMAILLE.
                        5       Kasvua haetaan laajentumalla ulkomaille sekä yrityskaupoilla että orgaanisesti.

















         Restamax Oyj
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37