Page 25 - Restamax vuosikertomus 2016
P. 25

25

























































                              RESTAMAXIN KASVUSTRATEGIAN KULMAKIVET

                              KANNATTAVAA KASVUA HAETAAN SUOMEN SUURIMMISTA KAUPUNGEISTA SEKÄ KAUPPA- JA
                      1       HIIHTOKESKUKSISTA.



                              ORGAANISTA KASVUA HAETAAN UUSIEN RAVINTOLOIDEN AVAAMISILLA JA KONSEPTIEN KEHITTÄMISELLÄ.
                      2       Kannattavia konsepteja monistetaan ja vanhoja/kannattamattomia joko uusitaan tai myydään.



                              YRITYSOSTOT OVAT KESKEINEN OSA KASVUSTRATEGIAA.
                      3       Jatkuva kohdekartoitus. Yritysostoilla haetaan uutta liiketoimintaa molemmilla segmenteillä.



                              PARHAIMMASSA TAPAUKSESSA TARJOTAAN KOKO ELÄMYSKETJU KAIKILLE KOHDERYHMILLE.
                      4       Parhaimmillaan yhteen kaupunkiin mahtuu yhtiön kahviloita, ruokaravintoloita,
                              yökerhoja, seurusteluravintoloita ja peliravintoloita.



                              TAVOITTEENA ON LAAJENTAA RAVINTOLATOIMINTAA ULKOMAILLE.
                      5       Kasvua haetaan laajentumalla ulkomaille sekä yrityskaupoilla että orgaanisesti.










                                                                                                   Vuosikertomus 2016
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30