Page 25 - Restamax vuosikertomus 2016
P. 25
25
RESTAMAXIN KASVUSTRATEGIAN KULMAKIVET
KANNATTAVAA KASVUA HAETAAN SUOMEN SUURIMMISTA KAUPUNGEISTA SEKÄ KAUPPA- JA
1 HIIHTOKESKUKSISTA.
ORGAANISTA KASVUA HAETAAN UUSIEN RAVINTOLOIDEN AVAAMISILLA JA KONSEPTIEN KEHITTÄMISELLÄ.
2 Kannattavia konsepteja monistetaan ja vanhoja/kannattamattomia joko uusitaan tai myydään.
YRITYSOSTOT OVAT KESKEINEN OSA KASVUSTRATEGIAA.
3 Jatkuva kohdekartoitus. Yritysostoilla haetaan uutta liiketoimintaa molemmilla segmenteillä.
PARHAIMMASSA TAPAUKSESSA TARJOTAAN KOKO ELÄMYSKETJU KAIKILLE KOHDERYHMILLE.
4 Parhaimmillaan yhteen kaupunkiin mahtuu yhtiön kahviloita, ruokaravintoloita,
yökerhoja, seurusteluravintoloita ja peliravintoloita.
TAVOITTEENA ON LAAJENTAA RAVINTOLATOIMINTAA ULKOMAILLE.
5 Kasvua haetaan laajentumalla ulkomaille sekä yrityskaupoilla että orgaanisesti.
Vuosikertomus 2016