Page 21 - Restamax-vuosikertomus 2015
P. 21

RESTAMAXIN KASVUSTRATEGIAN KULMAKIVET


                                            KANNATTAVAA KASVUA HAETAAN SUOMEN SUURIMMISTA KAUPUNGEISTA
                                   1        SEKÄ KAUPPA- JA HIIHTOKESKUKSISTA.


                                            ORGAANISTA KASVUA HAETAAN UUSIEN RAVINTOLOIDEN AVAAMISILLA
                                   2        JA KONSEPTIEN KEHITTÄMISELLÄ. KANNATTAVIA KONSEPTEJA MONISTETAAN
                                            JA VANHOJA/KANNATTAMATTOMIA JOKO UUSITAAN TAI MYYDÄÄN.


                                            YRITYSOSTOT OVAT KESKEINEN OSA KASVUSTRATEGIAA.
                                   3        JATKUVA KOHDEKARTOITUS. YRITYSOSTOILLA HAETAAN UUTTA LIIKETOIMINTAA.


                                            PARHAIMMASSA TAPAUKSESSA TARJOTAAN KOKO ELÄMYSKETJU KAIKILLE
                                   4        KOHDERYHMILLE. PARHAIMMILLAAN YHTEEN KAUPUNKIIN MAHTUU YHTIÖN
                                            KAHVILOITA, RUOKARAVINTOLOITA, YÖKERHOJA, SEURUSTELURAVINTOLOITA JA
                                            PELIRAVINTOLOITA.

                                             TAVOITTEENA ON LAAJENTAA RAVINTOLATOIMINTAA ULKOMAILLE.
                                   5         KASVUA HAETAAN LAAJENTUMALLA ULKOMAILLE SEKÄ YRITYSKAUPOILLA
                                             ETTÄ ORGAANISESTI.












                                                                                                                  21












































                                                                                                   Vuosikertomus 2015
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26