Page 21 - Restamax-vuosikertomus 2015
P. 21
RESTAMAXIN KASVUSTRATEGIAN KULMAKIVET
KANNATTAVAA KASVUA HAETAAN SUOMEN SUURIMMISTA KAUPUNGEISTA
1 SEKÄ KAUPPA- JA HIIHTOKESKUKSISTA.
ORGAANISTA KASVUA HAETAAN UUSIEN RAVINTOLOIDEN AVAAMISILLA
2 JA KONSEPTIEN KEHITTÄMISELLÄ. KANNATTAVIA KONSEPTEJA MONISTETAAN
JA VANHOJA/KANNATTAMATTOMIA JOKO UUSITAAN TAI MYYDÄÄN.
YRITYSOSTOT OVAT KESKEINEN OSA KASVUSTRATEGIAA.
3 JATKUVA KOHDEKARTOITUS. YRITYSOSTOILLA HAETAAN UUTTA LIIKETOIMINTAA.
PARHAIMMASSA TAPAUKSESSA TARJOTAAN KOKO ELÄMYSKETJU KAIKILLE
4 KOHDERYHMILLE. PARHAIMMILLAAN YHTEEN KAUPUNKIIN MAHTUU YHTIÖN
KAHVILOITA, RUOKARAVINTOLOITA, YÖKERHOJA, SEURUSTELURAVINTOLOITA JA
PELIRAVINTOLOITA.
TAVOITTEENA ON LAAJENTAA RAVINTOLATOIMINTAA ULKOMAILLE.
5 KASVUA HAETAAN LAAJENTUMALLA ULKOMAILLE SEKÄ YRITYSKAUPOILLA
ETTÄ ORGAANISESTI.
21
Vuosikertomus 2015