Page 8 - NoHo Oyj vuosikertomus 2018
P. 8

8                                                                                                                                                                                                                                  9









































          NOHO



          PARTNERS



          LYHYESTI















                      1.                        2.                         3.                                                             4.                        5.                      6.                        7.







                  Voimakkaasti kasvava      Toiminta kasvavalla        Suuret ja pirstaloituneet markkinat,                           Paikallisen kilpailuedun    Yhtiön koko, tehokkuus    Yhtiön edeltäjät,    Yhtiössä on kokenut
                  pohjoiseurooppalainen     markkinalla, jonka         alan suotuisa toimintaympäristön                               tuo yhtiön partnerimalli,    ja ravintolatasolle    Restamax ja Royal      ja osaava avainjohto,
                  ravintola- ja henkilöstö-  kehitystä tukevat         muutos ja toimivien ravintolakonseptien                        jossa yhdistyvät yrittäjä-   jalkautettu tulosvastuu   Ravintolat, tuovat    jolla on yhteensä yli
                  vuokrausyhtiö .           useat NoHo Partnersille    vienti uusille markkinoille tarjoavat                          henkisyys, paikallinen    varmistavat hyvän       konserniin voimakkaita    100 vuoden kokemus
                                            suotuisat pitkän           mahdollisuuden markkinaosuuden                                 markkinatuntemus,         kannattavuuden .        synergia- ja skaalaetuja .  ravintola-alalta .
                                            aikavälin kasvuajurit .    kasvattamiselle ja voimakkaammalle                             kannattavat sidosryhmä-
                                                                       kasvulle myös jatkossa .                                       suhteet ja innovatiivisuus .
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13